perjantai 7. elokuuta 2015

Keittiön fixaus

Mun kaveri lisäs mut facebookissa ryhmään nimeltä dc fixaajat tai joku semmonen.
Mun päähän alko keittiön suhteen tulvimaan ideoita ja kädet olivat jo aivan valmiina hommiin.
Olin jo keksiyt idean jossa väliseinä olisi ollut tumman ruskeaa kiveä ja apupöytä vaalean ruskeaa puuta.
 Meidän keittiön ruokatila näyttää tältä.
 Ja aivan hirveä entinen keittiö tuossa alhaalla
Tuossa ylemmässä kuvassa näkyy jopa pilkahdus keittiön tapetista joka on myös mustavalkoinen.
 Mentiin mun kaverinkanssa bauhaussiin jossa ei ollut ruskeaa kiveä ONNEKSI!
Joten mulle iski aivan salama kirkkaalta taivaalta idea.
1.) MIKSI seinän pitää aina olla kiveä ja pöydän puuta?
2.) Meidän koko keittiön kalusto on mustavalkoinen + jotain pinkkiä.
ELI EI RUSKEETA! 
Huusi ääni mun pään sisällä


 Sain toisen idean aivan sekunneissa.
Seinä mustaa puuta ja pöytä valkoista marmoria!
Täydellistä.
Ainakin mun omasta mielestä.
Kun saatiin kaverin kanssa viimenen dc-fix pätkä seinään olin aivan fiiliksissä.
Tää keittiö on nyt niin upee!
Kaappien alle asensin ikeasta ostettuja led valo pötköjä.

Tykkään tästä uudesta keikkiöstä ihan hirveesti!
Sit joskus jos kyllästyttää en tosin usko niin käyvän niin toi fiksi on helppo ottaa pois ja laittaa uutta tilalle.

2 kommenttia:

  1. hei ! onko tuo dc fix liuskana kaakeleiden päällä vai onko leikattu yksi pala kerrallaan per kaakeli ? :)
    samanlaista projektia suunnitelmissa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anteeksi että vastauksessa meni näin kauan , mutta jotenkin jäänyt huomaamatta! :( Toi fixi on liuskana kaakeleiden päällä :) ei ois mulla riittänyt hermo laittaa joka kaakelille erikseen! hah :D

      Poista