perjantai 28. maaliskuuta 2014

10 Faktaa minusta


1. Rakastan tatuointeja.
Mulla on niin paljon tatuointi ideoita että olisin kokovartalo tatuoitu jos pääsisin nämä toteuttamaan
mutta teemu ei halua että olen päästä varpaisiin tatuoitu :D
ehkä ihan hyvä että pitää mut aisoissa.

2. Kiinnyn herkästi.
Mulle esimerkiksi lemmikit on yleensä tosi tärkeitä. itkeä vollotan silmät päästäni jos lemmikki menehtyy olise sitten käärme, kilpikonna, kissa tai koira. Meijän Felicia on mulle yksi tärkeimmistä asioista maailmassa.

3. Mulla on lukihäiriö ja luetun ymmärtämis häiriö
Kävin ala-asteella kuntoutuksessa ja yläasteella opisekelin joitain aineita pienryhmässä.

4. Mulla on melkein aina eripari sukat.

5. Rakastan karkkia ja herkkuja.
Voisin elää karkilla. Mulle tulee hirvee päänsärky jos olen pitempään kuin 3päivää syömättä jotain todella makeeta. Vähän niinkuin vieroitus oireena.

6. Unelma ammattini on aina ollut koti-äiti.
Jätin amiksen kesken kun opiskelin Leipuri-kondiittoriksi. Pidän leipomisesta enemmän harrastuksena kuin työnä. Siitä asti eli vuodesta 2009 olen miettinyt mitä haluan lähteä opiskelemaan kun haluaisin vain olla kotona ja hoitaa lapsia ja kotia. Nyt se onneksi toteutuu.. ehkä äitiysloman jälkeen keksin jotain.

7. Jos näen unessa jotain omituista mun on pakko selvittää tarkoittaako se jotain.

8. Olen allerginen chilille.
Vähän ottaa päähän kun se on nykyään joku hitti mauste ja sitä on tungettu joka paikkaan.
Musta tulee punainen dalmatialainen Angelina julie huulilla.

9. Olen läheisriippuvainen.
En viihdy kauaa yksin. Esimerkkinä Teemu oli vajaan viikon amsterdamissa niin mä en pahemmin kotona ollut koko aikana. Kissan kävin ruokkimassa ja nukkumassa.

10. En ole kertonut mun blogista muutakuin äitille ja Teemulle.
Mä olen kokenut tän aina jotenkin niin huojentavaksi kun voin kirjotella mitä huvittaa ja tiedän ettei melkeen kukaan mun lähipiiristä tiedä tästä ja nyt se on vähän niinkun jäänyt jos tämä tulisi puheeksi tottakai kertoisin mutta en osaa sanoa "hei mä kirjoitan blogia" tuntuu tosi turhalta.. saati sitten että kiinnostaisiko ketää? :D 

2 kommenttia:

  1. Moi!!

    En tiedä mitä kautta tänne sun blogiin itteni eksyin, mut heti selasin alusta loppuun :o vaikutat tosi kivalta tyypiltä ja olis kiva jos jos tekisit sun erilaisista päivistä juttui. Esim "päivä aamusta iltaan", "päivä bestiksen kanssa", "erilainen pöivä" tai jotain.. Ihana toi sun vauvamasu! Ja susta kyl tulee huippu kotiäiti ku teet kaikkii hyvii ruokii

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos piristävästä kommentista! pidän mielessä noi ehdotukset ja varmasti myös toteutan! :))

      Poista